Michael van Verheyen keukens aan het woord

“Iedereen kent het wel intussen: overvolle mailboxen en telefoons de hele dag door. Bij Verheyen willen we niet dat de klant hiervan de gevolgen draagt. Onze klanten verdienen namelijk enkel de beste service. We waren dus al even op zoek naar een oplossing om de tijdsbesteding van de verkopers én de communicatie naar onze klanten efficiënter te maken.

Door de opvolging via CBridge te doen, is de klant steeds op de hoogte en creëer je een persoonlijke band, ook na de bestelling van de keuken.

Ook mijn team is enthousiast. Ze hebben nu een duidelijk overzicht van alle lopende dossiers. Per dossier zien ze heel duidelijk de gemaakte afspraken, documenten en de volgende stappen. CBridge is nu al onmisbaar geworden.

Zoals met alle nieuwe dingen, vergt het een extra inspanning van iedereen. CBridge heeft ons hierin zeer goed begeleid. Ze namen het team op sleeptouw en ontzorgden ons volledig. De opstart ging veel vlotter dan verwacht.”

@Michael van Verheyen keukens